måndag 23 december 2013

Jennie


Namn: Jennie Brännström
Ålder: 28
Sysselsättning: Biluthyrare
Civilstånd: Singel
Familj: 2 barn, många syskon och föräldrar


Roller derbyn

Jag har spelar roller derby sen:
Hösten 2012 då Hilda berättade om sporten och att hon skulle ordna en träff och se vilka som var intresserade. Jag googlade på sporten och älskade den från första stund!
Jag började spela roller derby för att:
Det är en tuff sport och jag har alltid velat vara med i ett lag och spela en sport men alldrig hittat något som passat mig. Men rollerderbyn blev jag förälskad i från första början.
Det roligaste med roller derby är:
Gemenskapen i laget och med dom andra lagen i sverige, Tacklas och att åka riktigt fort.
Mina kvalitéer i laget:
Blocka
Bästa roller derbyrelaterade minnet:
När jag Carro & Amanda åkte till Umeå för en träningsmatch som anordnades för att få öva innan dom skulle till SM. Mitt lag förlorade men det var så himla kul och jag lärde mig massor!


Personligt

Tre ord som beskriver min personlighet:
Ordningssam, bestämd och blyg.
Intressen:
Roller Derby, second hand, inredning, träna, leka och pyssla med barnen, familjelivet.
Superkraft jag skulle vilja ha:
Att kunna göra saker snabbt som blixten. Förstå så effektiv man skulle vara då!
Detta gör jag när ingen ser:
Pratar med mig sjäv, sjunger och dansar som en tok.


Antingen eller…

Morgonpigg eller kvällspigg
Kvällspigg
Bok eller film
Film
Nytt eller begagnat
Begagnat
Blocka eller jamma
Blocka
Kött eller vegetariskt
Kött


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar