måndag 28 januari 2013

Nattrullning

Hej! Jag heter Mia och har kört Rollerderby i ca 2 månader med Skell hell rollers. And I aint going anywhere in a while! Trivs så himla gött med brudarna! Idag missade jag en träning för typ första gången ever.. eller typ andra gången. Det var så tråkigt..
Kunde inte sova så jag gick ner till gympasalen här på skolan (bor på ett internat) och rullade runt lite för mig själv. Det är intressant hur otroligt fort man lär sig att åka på quad-skrillorna! Minns första dagen, prova på-dagen, hur otroligt osäker jag var. Och nu går det som smort! Plötsligt kan man den där grejen som alla kan förutom en själv haha! Men ändå mycket kvar att lära mig har jag..

Jag filmade lite när jag åkte runt hehe. Tränar lite på att åka på ett ben, översteg och att ramla och samtidigt vända på sig. Inte alls bra golv som jag körde på, men det förhindrar inte mig när suger efter att åka kommer!




Filmade ganska mycket från en träning vi hade i tisdags så snart kommer en video upp från den träningen :) Vi kör lite "sock-derby" bl.a.

ÄR DU SUGEN PÅ ATT PROVA ÅKA? Tvivla inte! Maila oss!! Skellhellrollers@gmail.com

OCH VI SÖKER EN TRÄNARE OCKSÅ!

Höres! /Mia "Lady Whoremoan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar